Welcome

Suddenly just feel that blogspot is convenient
so welcome to my blog
hope you guys enjoy it

Saturday, May 27, 2017

Random 的一天

今天很懒惰起床的说, 一起床看到你回信好开心,说真的不知道为什么今早就想你了,不过不敢告诉你。我还拍了我的ukulele给你看,告诉你我很早起身玩了一下又睡回去。

正式起床之后就洗刷,然后出门帮我老弟搬家,搬完以后,就开始工作的节奏,把工敢完。

到了晚餐,我还是告诉你我今天想你了,幸好你反应不大,就敷衍带过。看到你煮的晚餐简单方便但我就不喜欢马铃薯,希望有天能尝到这挑三挑四的小姐所煮的菜肴。

Random day.

2 comments:

  1. “We are a bunch of volunteers and opening a new scheme in our
    community. Your web site provided us with helpful information to work on. You
    have performed an impressive task and our entire
    community will be thankful to you.”
    Check my ACCA website ACCA Study Material

    ReplyDelete
  2. i bookmared your site
    Essays are available on this studynotes4u website

    ReplyDelete